Sagt under dagens träning

  • Cristoffer Lybeck till ferna strax innan träningen ska börja: Skriv till Amanda sen att jag satte mina straffar på dig. Vad händer? Jo som allttid bränner Lyb sina straffar och sin ända positiva publicitet på enkeldans förblir en dröm.
  • Ferna till Cerins: Är det din morsa på läktaren? Nej det är min farmor! Nej mormor!
  • Stefan Angbäck till Ferna: Vågar du slå vad om en cola på fredagsstraffarna? Som att sno godis från småbarn visade det sig.
  • Brandin till laget: Alla vill ha mig.
  • Ferna till Berga: Wanna go? 2 sekunder senare ligger bergström på isen med tröjan över huvudet och en befarad nackskada.
  • Leffe till Bringa: Du kör som vanligt full fart med huvet neråt och tvärstannar på offensiva blålinjen så hela femman åker offside.
  • General manager till Ferna: Har du legat på ett cykelställ inatt?
  • Lybeck till Ferna: Fyfan vad taskigt det där du sa till Amanda igår! men hon ska inte ta bort det! Så idag får du säga något snällt om mig till henne.

 
/Vagenmotelit - hockeyflank 
       3                    2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0