Hacka gurka !

Veckan som har gått har nog inte varit den bästa i min och #33 karriärer. 2-8 mot Arboga för både #18 och #33 och idag en svidande förlöst med hela 22-0 uppe i värmlandsskogarna. Bussen går vidare till gurkstaden i gnällbältet västmanland. Jag har funderat hur man ska kunna få #33 tät! Ta en tub silikon och täta han till stolparna men men det är bara mitt tips.
Träningen i Fredags vart en otäck händelse för spelarna i j18 då vår nye spelare Niclas Dahlberg blev tacklad och landade olyckligt med bakhuvudet i sargen. Otur? kan man säga.
Vi laddar för att dansa som aldrig förr imorgon! 3 poäng i bagaget och jag lovar att vi blir ostoppbara.
tänker lägga upp en bild på en våra läsare och jag tror alla vet vem det är men jag kan säga att det kan vara världens bästa 29a? nja iallafall sveriges bästa
/Jersey shore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0