SJUK JÄVLA LÖRDAG

Då var det söndag igen! Dags för ett inlägg här tycker jag. Helgen har varit kanon! Skulle till Strömpis i fredags men stannade hemma istället eftersom jag skulle till Stockholm dagen efter. Jo lördagen då, det var den SJUKASTE kväll jag någonsin har varit med om! Avicii vilken jävla kung du är alltså!! 2minuter efter att du hade gått up i DJ båset så rann svetten bokstavligt talat på mig, trycket går inte o beskriva, måste upplevas för att förstå!! Innan konserten så gick jag och Åhlund runt i huvudstaden och åt på jensens. Katastrofalt jävla dålig var maten iallafall. Har aldrig klagat på jensens förut men nu gör jag det. Först vänta på maten i 1 timma och sedan få maten kall och som avslutning vänta i 30minuter på att få betala är riktigt kasst. Stockholm, ni behöver lära er av Örebro!
Efter konserten drog vi hem mot närkeslätten igen efter en liten omväg eftersom att jag råkade köra lite fel och vi hamnade i nyköping på något sätt men vi var hemma igen vid 06.30!
På söndagen blev det besök på rummet och senare på kvällen en chipspåse och en peps, med andra ord en helt jävla awesome helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0