Väcker bloggen till liv igen !

Efter en hel del tjat så har jag beslutat mig för att väcka bloggen till liv! Kommer försöka att lägga in ca 2-3 inlägg i veckan!
***

Vad har hänt sen sist då?

### Jo jag har skolat om mig till forward! Mer om det sen!

### Jag har skaffat fruga!

### Mc Donalds har sänkt sina priser!

### Svarta tjuren själv (Jacob Sikh) har lämnat Kumla för spel i hårdsatsande Örebro!


***

Som sagt jag har bytt målvaktsspaden till en lite lättare variant och har efter 9 omgångar stått för 1+8 p. Tänkte även på o citera vad utlandscoachen Mattias Eriksson hade o säga om mig. : "sadlat om till powerforward, behöver bli bättre dock på rören".
Och när jag fick förfrågan om vilket tröjnummer jag ville ha så var det inget svårt val, tog med respekt över tröja nummer 29 som en hyllning till en utav tidernas bästa bloggare!



/pulka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0