Inför seriepremiären med William Öbohm

Det är bara ett par dagar kvar innan seriepremiären mot Örebro, börjar du känna av någon derbykänsla i laget?

William: Jag känner inte direkt av någon känsla men visst snackas det lite om matchen då och då men i slutet av veckan kommer det nog bli lite mer snack!

Försäsongen är över, poängskörden slutade med 3+0 noll poäng för din del. Är du nöjd med ditt resultat hitils?

William: Ja, det är jag riktigt nöjd med. Jag gjorde faktiskt aldrig något mål förra säsongen så 3 stycken får jag vara nöjd med!

Det kanske kommer ännu fler mål från din klubba under säsongen?

William: Jag har som mål att alltid göra minst ett mål per match så det kommer definitivt komma fler mål från min sida!

Du gör din andra säsong i Kumla, anser du att ni har ett bättre lag jämfört med förra säsongen?

William: Det känns som vi är mer positiva till hockeyn i år och det gör att vi presterar bättre än förra säsongen.

Kumla slutade på en sjunde plats i tabellen förra säsongen och har som mål att ta sig till J18 Elit kvalet i år, anser du att ni har det som krävs för att nå dit?

William: Svårt att säga just nu men om vi fortsätter att utvecklas under säsongen så är jag helt säker på att vi har vad som krävs!

Tack för att du tog dig tid att svara på frågorna!

William: Tack själv!

Kommentarer
Postat av: ni vet vem

Vafan ni kan ju inte intervjua mupparna i laget bara.. vart är stjärnorna?

2010-10-13 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0