gilla läget och vinn mot Mjölby!

Hej alla kära bloggläsare här kommer ett inside inlägg om morgondagen. Laget har just nu problem med skridskosnörena eftersom ett X antal gick av på träningen nyss. Annars ser laget väldigt bra ut efter söndagen nederlag mot Ifk Arboga med 8-7. #33 ser ut som en panter i kassen och #18 slö!
dags att jobba imorgon och Ferna krigar på hos våran kära läsare Putte "jag måste skita" Moberg!
själv fortsätter jag på PEAB och jag måste ta mitt ansvar att jobba självständigt imorgon vi får se hur det går!
så rätt
Kung
Bloggen vill också gratulera William Öhbom på 17 års dagen!
/Kulturnyheter

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-08 @ 13:43:11
Postat av: Trogen läsare

Dålig uppdatering på bloggen!

2010-10-08 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0