Adam Lind påväg till Önnereds HK!

www.vagenmotelit.blogg.se kan som första media berätta att det med all sanolikhet blir Önnerreds HK som får Adam Linds kråka på papperet!
Ja det stämmer det är bara min namntäckning som saknas säger en nöjd Adam Lind till Vagenmotelit när vi ringer upp honom under tisdagskvällen.

Anledningen till flytten beror på hans situation i laget, dvs att han inte får den speltid han behöver för att utvecklas.

Inget "KalleAnka lag" Säger Adam och fortsätter med: Det är ett jävligt bra lag! dem kom 2a i A-pojks SM förra säsongen så jag kan inte säga att jag byter ner mig.

Affären tror han går i land inom en vecka men som sagt det är inte 100% klart ännu men allting lutar mot att Adam byter ut Redbergsglids blåa dräkt mot Önnereds grönvita!


// Träningsverk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0