Helg!

Dålig uppdatering jag vet! Helgen började iallafall med sen träning som alla andra fredagar sedan hem och få dambesök och ha filmkväll, soft! Idag, vaknade vid 10-tiden men låg och drog mig kvar lite i sängen en stund innan frukosten. 14.30 var det nedslpp i bussgaraget! Skåre stod på schemat för J20 och jag intog min vanliga plats på lätaren! Matchen slutade 5-10, extra plus till Tunis som går in och mordhotar en spelare. Mer sånt!! Slutade såklart med ett MP och jag kan nog räkna med att ha Tunis bredvid mig på lätaren ett bra tag framöver!
Imorgon då? Jo bortamatch mot Nora/Hällefors i Hällefors. Kan nog räkna med mycket trashtalk och en cirka 20-25 minus i ishallen!


********************************************************************


Vill även passa på att gratta Ludwig Wreth som fyller 18 idag! Stort grattis från redaktionen!
Och för er damer som vill ha hans nummer så går det att lösa genom bjuda mig på en redbull vodka på strömpis  nästa helg!
Stort grattis!


/långkallsingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0