Adam Lind söker ny klubb!

Redbergslids storväxta Mittsexa Adam Lind öppnar nu för en flytt ifrån elitserieklubben!
Efter knappt en säsong i RIK så berättar Adam Lind i ett pressmedelande att han nu överväger att lämna klubben eftersom att han inte tycker att hans situation i klubben är idealisk och hållbar.
Han tycker inte att han får förtroendet i dem viktigare matcherna och att han har hamnat i frysboxen och utvecklas inte på det sätt han vill.
Själv tror han att han kommer att få spela ännu mindre nästa säsong då dem slår ihop med 92:erna.

Kan bli en hemflytt! Helst vill jag ju spela kvar här i RIK men ändras inte förutsättningarna så blir det nog en flytt!
Först och främst om jag inte spelar kvar här så ska jag försöka hitta en ny klubb i närheten men går inte det så öppnar jag för en flytt hem till kumla igen!



/ 1-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0